Obavijesti

TURISTIČKA 2010. GODINA

U 2010. godini na tržištu će biti slična poslovna kretanja kao i u 2009.g. (više izražen last minute booking), internet prodaja bilježit će sve veće učešće u prodaji.

Za očekivati je:
     – da će konkurencija povećati svoje promidžbene i prodajne aktivnosti zbog zabilježenih
        većih padova turističkih prometa u 2009.g.,
     – smanjenje investicijskih ulaganja u razvoj turističkih proizvoda

čime će se SMANJITI KONKURENTNOST HRVATSKOG HOTELIJERSKOG SEKTORA.


Problematika vezana uz pripremu turističke sezone 2010. je sljedeća:
     – nemogućnost povećanja cijena,
     – smanjenje investicija,
     – problem naplate potraživanja i povećanje nelikvidnosti,
     – teški uvjeti kreditiranja, nemogućnost reprograma kredita,
     – očekuje se povećanje troškova poslovanja zbog dodatnog fiskalnog opterećenja
       (povećanje PDV i sl.),
     – rasterećenje sektora od fiskalnih i parafiskalnih opterećenja u ovakvim okolnostima je
       teško očekivati,
     – daljnje zapošljavanje radnika, poteškoće oko sezonskog zapošljavanja.


Mjere:

1. Politika cijena
     – ne povećavati cijene,
     – uključivati popuste i dodatne usluge u cijenu.

2. Promocija i promidžba za 2010.
     – povećati financijska sredstva za 2009.g.,
      – preispitati prisutnost na emitivnim nacionalnim tržištima kao i kanale prodaje.

3. Suštinski realizirati akcijski plan za 2010.g. uz nadopunu reprogramiranja kredita prema
    financijskim institucijama.

4. Završiti dubinsku analizu sektora.

5. Započeti izradu strategije razvoja hrvatskog turizma.

Komentari isključeni za TURISTIČKA 2010. GODINA